Sunday, January 30, 2011

Car or gf??

Its raining outside and we going to have our lunch (ikan bakar at kelana jaya). Since we going with boyfriend of my housemate's car, (its car with two doors) so I get in the car first. Then when my housemate try to close the door, she TAK SENGAJA hit the bottom of the door with road divider. Then....


Myo : oops oops oops!
My : alamak sorry. Ish lelaki suka lg syg kereta dr gf. Benci
Me : aah kan dorg lagi syg kereta
Myo : mana ada la
Me : eh tapi kan kalau I pun, I tegur gak. Jerit terus. Fobia. Hahaha. Lagi syg kereta dari bf :p


So I assume bukan lelaki lagi syg kereta dari gf. Its just, if someone get my baby scratch pun, I will " adoi!! Kesian my baby oh. Be careful la, please". But its only in my head je la. Hehehe. Sbb nanti ppl-who-get-my-baby-scratch kecil hati pulak. Hahaha


Sapa x sayang kereta sendiri oh!!







another post from my little BlackBerry®

No comments:

Post a Comment